Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Rv Otázka z titulku má jasnou odpověď: protože Zeman v prvním přes 50% a bude méně námahy s vylíváním špíny z kýblů a kritici budou mít delší čas na rekonvalescenci!;-):-)[>-]

0 1
možnosti
OF

Dnes jsem tak trochu přemýšel.Dospěl jsem k názoru, že Zeman nemůže být alkoholik. Zeman pije hlavně becherovku.Už jste se někdy zkusili opít z becherovky?

Moje manželka to zkusila před 30 lety a od té doby nepije alkohol.Becherovky se dá vypít jedna štamprle.Zeman ji nepije kvůli obsahu alkoholu.Proč ji teda pije ? To ty bylinky, Zeman miluje bylinky...a objímá stromy.Konečně prezident, který miluje přírodu.Neměli bychom ho přece volit ?

1 1
možnosti
VD

Přiznám se, že mě to už taky napadlo, ale už tu máme Babiše, a teď ještě znova Zeman, Ovčáček, Mlynář ? Nebude nás reprezentovat těch komiků trochu moc?

2 0
možnosti
Foto

Když se budu chtít pobavit, pustím si Felixe Holzmanna. Odměnit partu komiků tím, že jim na pět let propachtujeme republiku, to je, věru, nepřiměřený honorář.

4 1
možnosti
Foto

rozhodně to chce změnu

2 1
možnosti
Foto

Děkuji všem za diskuzní příspěvky, mám z nich velkou radost. Každý má právo vyslovit svůj názor a ostatní by ho měli s pochopením vyslechnout. To je demokracie.

2 0
možnosti
IN

Přímá volba vygenerovala odlišný typ hlavy státu oproti minulosti. I sklenka alkoholu se promine, vždyť patříme k větším pijanům v Evropě než dřív pověstní Dánové. Stejně i případné obhroublé bonmoty se nám líbí, nepobuřuje nás to. Náš prezident nemusí být přece ani vzorem glanz elegancia, i tím je nám bližší. Nyní jsem pochopila význam jeho knihy "Jak jsem se mýlil v politice ", vydané v minulém století.

Zdá se mi dnes, že mění svoje přesvědčení podle politických okolností a jeho osobních sympatií a naopak, viz patrná pomsta p. Sobotkovi. Asi jsem se také mýlila.

0 0
možnosti
MB

Budu volit Miloše Zemana, protože ! On mne vede a ochraňuje. Zde vidím mýlku svých rodičů, kteří říkali, že mám být přemýšlivý, čestný - pracovat a dokonce studovat. Na Hradní obsadě vidím, že se mýlili ! Stačí vstoupit do Strany nesvéprávných občanů a majetky i bezprověrkového,se snadno rozhojňují ! Taky nevím ,proč rodičové dbali o výběr kamarádů ! Zde zase dobrý přítel Bureš. Jsem rád, že prezident mne chrání před Islamisty ! Jak to dělá nevím, ale dělá to dobře ! Vycházím z předpokladu, že za dobu jeho funkce se podařilo sestrojit mazané soukolí vlivu a bylo nemálo proinvestováno ! Mrzí mne, že část veřejnosti tyto vazby chce rozbít ! Vycházím i z předpokladu, že čím starší prezident bude - tím se stane zdravějším. Důkaz, i cukrovka se sebrala a odešla do polí ! Pane prezidente Miloši - zachovejte se nám ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Do boje proti Islamistům je vyzbrojen perfektně - bůčkem a špiritusem! ;-DR^

5 1
možnosti
Foto

Souhlas, jako komici jsou Zeman se svým pohůnkem skutečně dobří. Mají můj hlas v komedii.

Já trubka však doteď myslel, že jde o volbu prezidenta republiky a důstojného reprezentanta státu.

7 2
možnosti
PK

Souhlas , jsou to s Ovčáčkem a Mlynářem televizní gumáci , jak vyšití.

Zeman není zlej, jen trochu domýšlivej a samolibej a má to ve svý starý lebce srovnaný. A myslím , že i dnešní rozhovor s Klausem ho činí i nadále dle jeho slov prezidentem.;-D;-D;-D

3 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS