Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

koubkovm

28. 11. 2008 21:28
jaké titulky, takový obsah

Omlouvám se všem odborníkům, kterých jsem se dotkla svou neznalostí. Hamba mi. Stačí? Proč to berete tak vážně? Věříte titulkům článků bez přečtení obsahu nebo snad kontrolujete jejich pravdivost? Kam se poděl smysl pro nadsázku?

Fór je v tom, co nám média nabo politici servírují. Jen to, co zaujme. Podrobnější informace se musí pracně hledat, naprostá většina čtenářům jim pak stejně nerozumí. Ono je dnes nemoderní říkat věci jednoduše, tak aby každá věděl o co jde. Tak proč já mám být výjimkou. :-)

0 0
možnosti

ticket unban

29. 11. 2008 20:48
Re: jaké titulky, takový obsah

no ono to bude trochu v něčem jinym, je zvykem (ale ne u nás a to je škoda), že sportovní kluby pomáhaj slabším celkem dost, jako příklad vemu nba, basketbalová liga v usa, hráči "povinně" se učastní různých akcí (je to známý pod heslem nba cares), liga dává miliony na charitu atd, jak vydělává liga peníze? přes reklamy, takže vy vlastně podporujete charitu aniž si to uvědomujete. platy hráčů (a ty platy sou uplně někde jinde, výš, i když čtete v blesku, kolik bere ronaldo beckham apod) sou jenom malá část ze všech těch peněz, který se tam točí, toť ode mě vše hehe

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS